Apr 5, 2012

hari ini is today

with lurve phimputeh on Thursday, April 05, 2012
hari berlalu dengan tenangnya walaupun generic promo aku tak siap lagi, sangat sengal. agaknya durasinya yang sangat panjang jadi banyakla komennya yang berjela-jela.

aku tak tahu nape tapi aku terlintas dalam hati sebentar tadi.

ramai yang angkat tangan dengan gagahnya tadi nampak sangat mengampu.
walhal masing-masing pun tak paham dengan apa yang berlaku. hehehe...

tak bestla citer pasal menda yang menghangatkan hati.

citer pasal semalam kami semua sambut bufday boy yang telah menuju usianya yang ke 31 tahun, tua dah. dah kawin anak pun baru dua, dia salah sorang host di tempat aku bekerja. kami belikan dia tabung Transformer Prime. harganya tak mahal jika bandingkan dengan yang original. aku rasa berbaloi dengan kesungguhan komitmentnya yang yang tak berbelah bahagi.

inilah Amin Idris yang aku kenali.
merendah diri meskipun seorang pakar motivasi yang hebat :)


muka malas masa TX


TQVM kerana memberi kepercayaan kepada aku selama ini..

tak sia-sia aku tak tido sampai pkul 4 pagi untuk menyiapkan card yang kreatif ini..
i loike it...

0 setel:

Post a Comment

 

.my name is phim. Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review